Politica de Retur VIVODECOR
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați produse de la noi, așa cum facem de peste 19 ani, suntem aici pentru dumneavoastră. Dacă totuși, din anumite motive, nu sunteți mulțumit de produsele comandate, le puteți returna iar noi vă vom returna contravaloarea acestora în contul IBAN furnizat în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii returului.
Produsele cumpărate se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului conform art.14 alin.2 din O.G.34/2014.
Produsele trebuie returnate în ambalajul original, fără a fi deteriorate și ambalate corespunzător pentru transport (într-un mod în care să nu fie afectat produsul sau ambalajul acestuia).
Produse Personalizate, Tăiate sau Modificate conform cererii clientului, nu se pot returna. Aceste produse sunt considerate achiziții finale și nu sunt eligibile pentru returnare sau înlocuire.
Coletul trimis de către dumnevoastră nu trebuie să solicite niciun ramburs (produsul înlocuit sau banii returnați îi vom trimite ulterior). Contravaloarea comenzii urmează a fi restituită în cel mult 5 de zile de la data primirii returului și verificării integrității produselor. Suma înapoiată este suma care ați plătit-o când ați primit coletul (excluzând taxa de transport ).
Notificați că doriți să faceți un Retur prin email sau prin Formularul de Retur.
- Formularul de Retur îl găsiți în Contul de Client.
-Dacă nu a-ți făcut cont la achiziția produsului vă rog să trimiteți un email la office@vivodecor.ro cu următoarele date: Nume, Prenume, Număr Factură, Număr Comandă, Cont bancar pentru returnare contravaloare comandă, Motivul returnării produsului.
Returnarea se face prin intermediul unei firme de curierat, livrată direct la adresa depozitului nostru B-ul Muncii 18, Cluj-Napoca, jud. Cluj
IMPORTANT! Nu expediați coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară.
Termenul de Raportare a Defectelor de Calitate sau Diferenței cantitative de produse din colet: Orice marfă cu vicii-defecte de calitate sau diferente de cantitate trebuie raportată de către cumpărător în termen de maxim 3 (trei) zile lucrătoare de la livrare.
Înlocuirea sau Returnarea Produselor cu Vicii de Calitate: